سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس سه بار بر تو خشمگین شد و درباره ات سخنی ناروا نگفت، او را به دوستی بگیر . [امام صادق علیه السلام]
کل بازدیدها:----25203---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----4-----
صدای پای ترنم...

 

نویسنده: محمدرضا محمدی
جمعه 87/1/23 ساعت 1:0 صبح

به نام خدایی که مهر را افرید

ومحبت را در جای جای قلبهای کوچک ما قرار داد قلبی کوچک ولی به وسعت دریا بزرگ ،

دریایی که هیچ غروب نمی کرد و هیچگاه در تلاطم و دگرگونی نبود دریایی پر از ماهی های

عاطفه وجلبک های سبز دوستی بود.......ولی افسوس

افسوس که در قلبم جز کویر ترک خرده چیزی نماند....

اره قلبم شکسته و چیزی که بشکنه دیگر ترمیم نمیشه

واحساس می کنم سکوت تنها ارام بخش قلب شکست خورده ام هست


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • سلام پایانی.......
    یه گله...........
    دل نوشته ای فقط برای خدا......
    چی بگم....
    به نام تنها پناهده اشفتگان دیار سرنوشت
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •